lördag 15 januari 2011

LOVE LIVES FOREVER.

Jag har inte bloggat så mycket på ett tag nu som ni säkert har märkt.
Har inte haft lust och ork och inte känt att vart kuligt.
Men nu tror jag att jag ska försöka igen,
man saknar att skriva av sig lite.

Idag har jag haft nationella prov i fysiken. ÄNTLIGEN kände jag, inte att ha prov utan äntligen få bli av med den kursen. Det gick nog ganska okej tror jag, fast jag är sur på att jag missade på en uppgift då jag läste en sak och tänkte en annan, men men. Idag har jag varit med Louise, Alicia och Janine. Vi har käkat tacos, öppnat paketer från USA och kollat på lite film. Imorgon ska jag vara med härliga Julia BB. Man vet aldrig vad vi hittar på men kul blir det nog. Vi kör på en hel dag. Avslutar helgen med en sjukt kul söndag då jag ska gå på filmpremiär av Elins film. Om ni inte kommer ihåg det så medverkade älskade Elin i en film förra året, och eftersom vi har gått teater tsm många år, måste jag ju kolla hur hon sköter sig på vita duken.

Tack för (h)julklapparna kristin. Älskade kristin jag saknar dig, men nu har halva tiden gått snart får jag se dig igen.

PEACE OUT BABES.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar